مقاله اقتصادی نظریه اقتصادی - فوری آماده
مقاله اقتصادی نظریه اقتصادی
مقاله اقتصادی نظریه اقتصادی

مقاله اقتصادی نظریه اقتصادی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 38 صفحهچکیده:در دنیای واقعی واحدهای بازرگانی تحت شرایط عدم اطمینان فعالیت می کنند. لذا امر پژوهش در رابطه با تقاضای واحد تولیدی از اهمیت اساسی برخوردار است ، بدین منظور در این تحقیق پس از مطالعه مبانی نظری و تئوریک مربوط به تقاضا و اطلاعات اخذ شده در رابطه با واحد اقتصادی مورد مطالعه به مسایل و مشکلات عمده در امر تقاضا پرداخته می شود و در نهایت به استراتژی لازم جهت برنامه ریزی تولید و توسعه محصول و سایر شرایط اشاره می گردد.و به این نتیجه دست پیدا می کنیم که با توجه به مشکلات مشاهده شده در...

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 38 صفحه

چکیده:

در دنیای واقعی واحدهای بازرگانی تحت شرایط عدم اطمینان فعالیت می کنند. لذا امر پژوهش در رابطه با تقاضای واحد تولیدی از اهمیت اساسی برخوردار است ، بدین منظور در این تحقیق پس از مطالعه مبانی نظری و تئوریک مربوط به تقاضا و اطلاعات اخذ شده در رابطه با واحد اقتصادی مورد مطالعه به مسایل و مشکلات عمده در امر تقاضا پرداخته می شود و در نهایت به استراتژی لازم جهت برنامه ریزی تولید و توسعه محصول و سایر شرایط اشاره می گردد.و به این نتیجه دست پیدا می کنیم که با توجه به مشکلات مشاهده شده در بنگاههای اقتصادی می توان به فقدان چهارچوب علمی و نظری، در واحدهای اقتصادی در اقتصاد ایران اشاره نمود که باعث به هدر رفتن بسیاری از منابع اقتصادی   می گردد.و اینجاست که اقتصاد مدیریت به عنوان شاخه ای از علم اقتصاد مدیریت به تصمیم گیری واحدهای اقتصادی کمک می کند و آن را در جهت گام برداشتن به هدف مخصوص خویش سوق می دهد.

 

فهرست:

 

بخش اول نظریة مطلوبیت و رجحان

1- مقدمه                                                                                            6

2- نظریة رجحان مصرف کننده                                                                     7

3- مطلوبیت ورجحان                                                                              8

4- منحنی بی تفاوتی                                                                               8

5- نرخ نهایی جانشینی                                                                              8

6- تحلیل منحنی بی تفاوتی رفتار مصرف کننده                                              9

7- ترجیح و بی تفاوتی                                                                               9

بخش دوم نظریة جدید کردار مصرف کننده

1- خط بودجه                                                                                          9

2-منحنی درآمد ـ مصرف                                                                11

3-منحنی انگل                                                                                                12

4-منحنی قیمت ـ مصرف                                                                           12

5-منحنی تقاضا                                                                                               12

 

بخش سوم عنوان هایی درباره تقاضای مصرف کننده

1-مقدمه                                                                                                       13     

2-اثر جانشینی و اثر درآمدی                                                                     13

3-اثر درآمدی در حالت کالای نرمال و کالای پست                                  13

4-کشش متقاطع                                                                                    15

5-کاربرد تحلیل منحنی بی تفاوتی: انتخاب بین استراحت و درآمد                             15

بخش چهارم  مشخصات تقاضای بازار

1-انتقال از تقاضای انفرادی به تقاضای بازار                                           15

2-تعیین کننده های تقاضا                                                                          16

3-تعیین تقاضای بازار                                                                                       17

4-منحنی تقاضا برای یک بنگاه در وضعیت رقابت کامل                              17

بخش پنجم                 

1-اثر قیمت و قانون تقاضا                                                                         19

2-اثر تغییرات درآمد مصرف کننده                                                                20

3-تغییر در سلیقه و ترجیح مصرف کننده                                                          20

4-روش خصوصیات در انتخاب مصرف کننده                                          20

5-محدودیت بودجه و مرز کارایی                                                                 21

6-تغییر در قیمت و قانون تقاضا                                                                   22

بخش ششم  تقاضای بازار برای تصمیم گیری

1-مقدمه                                                                                                      22

2-تابع و منحنی تقاضا                                                                                       23

3-متغیر های مستقل در تابع تقاضا                                                                         23    

بخش هفتم  روابط قیمت ، درآمد کل و درآمد نهایی

 

بخش هشتم 

1-حساسیت تقاضا نسبت به قیمت ،درآمد نهایی و درآمد کل                                   26

2-کمانی از پیش از حساسیت تقاضا نسبت به قیمت                                             27

3-حساسیت تقاضا نسبت به قیمت                                                                          27

4-حساسیت تقاضا نسبت به درآمد                                                                         28

5-کاربردهای بازرگانی حساسیت درآمدی تقاضا                                                         29

بخش نهم  تخمین تابع تقاضا

1-مقدمه                                                                                                                31

2-روش مستقیم و غیر مستقیم تخمین تقاضا                                                               31

3-مصاحبه ، تحقیق و تجربه                                                                                 32

4-شبیه سازی شرایط بازار                                                                                  33

بخش دهم  مشکلات تقاضای شرکت مربوطه                                                    33

 

بخش یازدهم نتیجه گیری                                                                                      36

 

بخش دوازدهم فهرست منابع                                                                                  38

 



قیمت: 5,000 تومان

پس از پرداخت لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید آن دانلود کنید، همچنین لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود.





سایر محصولات :

انجمن اوليا مربيان


تحقیق در مورد نیشابور


تحقیق در مورد شهر مشهد


تحقیق درمورد شهرستان گناباد


تنظيم خانواده


تحقیق در مورد استخوان


تحقیق در موردشير گاو


تحقیق درمورد علم اقتصاد در جدول ها


تحقیق در مورد دامپزشك


بررسي عملكرد بانكداري بدون ربا در ايران


مقاله اثرات بودجه بر رشد اقتصادي


مقاله اقتصادی نظریه اقتصادی


تحقیق در مورد نیشابور


تحقیق در مورد شهر مشهد


تحقیق درمورد شهرستان گناباد


تحقیق در مورد شهر کاشان


تحقیق درمورد شهرستان فریمان



کلمات کلیدی :nbsp nbsp nbsp تقاضاnbsp nbsp nbsp کنندهnbsp nbsp nbsp مصرف کنندهnbsp nbsp حساسیت تقاضا نسبت بازار nbsp nbsp مقدمهnbsp nbsp nbsp منحنی تقاضاnbsp nbsp تقاضای بازار nbsp قانون تقاضاnbsp nbsp nbsp nbsp تقاضاnbsp nbsp کنندهnbsp nbsp مصرف کنندهnbsp حساسیت تقاضا تقاضا نسبت تقاضای بازار مقدمهnbsp nbsp بازار nbsp منحنی تقاضاnbsp تقاضای تقاضا درآمد اقتصادی کنندهnbsp حساسیت مقاله اقتصادی نظریه اقتصادیnbsp nbsp nbsp تقاضاnbsp nbsp nbsp کنندهnbsp nbsp nbsp مصرف کنندهnbsp nbsp حساسیت تقاضا نسبت بازار nbsp nbsp مقدمهnbsp nbsp nbsp منحنی تقاضاnbsp nbsp تقاضای بازار nbsp قانون تقاضاnbsp nbsp nbsp nbsp تقاضاnbsp nbsp کنندهnbsp nbsp مصرف کنندهnbsp حساسیت تقاضا تقاضا نسبت تقاضای بازار مقدمهnbsp nbsp بازار nbsp منحنی تقاضاnbsp تقاضای تقاضا درآمد اقتصادی کنندهnbsp حساسیت